Franse avond - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu Franse avond - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu

Franse avond

Door: Jentevdmei

Blijf op de hoogte en volg Jente

08 April 2012 | Frankrijk, Nice

Zoals beloofd nog even een klein verslagje, en ook wat foto's als internet dat toelaat van gisteravond. Was super gezellig! Eerst hadden we afgesproken bij een punt en daarna zijn we een restaurant gaan zoeken. Want we hadden niks gereserveerd omdat het allemaal beetje last minute plannen was. Toch nog best wel lastig om dan iets te vinden voor 9 personen, die ook nog persé een frans restaurant willen. Maar uiteindelijk een erg leuk restaurantje gevonden. Bleek ook nog een erg populair restaurant te zijn onder de locals volgens onze lerares die ook mee was. Heerlijk gegeten en lekker in het frans gekletst en ook veel gelachen. Iedereen was ook voor om zoiets vaker te doen. Daarna nog met 6 naar een bar geweest waar ze live muziek hadden en daar nog gezellig wat gedronken en geklets. En om 2 uur, dan sluit alles hier, met zijn allen terug gelopen, wat toch zo'n 45 minuten is. En ik had mijn mooie hakjes aan, dus nu wel wat blaren op mijn voeten. (voor de moeders, ben veilig thuis gebracht)
Vandaag lekker uitgeslapen en daarna smste Ulla een van de meisjes van de klas of ik zin had om naar het strand te gaan. En ik zou heel braaf huiswerk maken maar vond t strand toch iets aantrekkelijker. Dus hele middag lekker op t strand gezeten en leuke dingen gepland, half in het engels half in t frans.
Dus een erg geslaagde avond en dag gehad! Morgen zou ik eerst misschien met Lucia ergens heen gaan maar omdat mijn blaren toch wel gevoelig zijn misschien ook wel gewoon lekker dagje Nice.
Dikke tupke

  • 08 April 2012 - 17:01

    Gzm:

    Dat sjocht dr super gezellig uut!!! Geweldig geniete! tupke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Stage in Nice

Stage in Nice in hotel Radisson Blu

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Weer terug!!

13 November 2012

Laatste weekje aangebroken

04 November 2012

Roadtrip 3 Milaan

29 Oktober 2012

Etentjes en kunstijschaatswedstrijd

22 Oktober 2012

Nog 4 weekjes!
Jente

Zoals de meesten denk ik wel weten ga ik vanaf 3 februari voor 10 maanden naar Nice!

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 33215

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 10 December 2012

Stage in Nice

Landen bezocht: