Lerares op visite - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu Lerares op visite - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu

Lerares op visite

Door: Jentevdmei

Blijf op de hoogte en volg Jente

24 April 2012 | Frankrijk, Nice

Zondag gewoon een dagje gewerkt, was vrij rustig tot een uur of 4 en daarna werd het wat drukker. Gelukkig kon ik dit keer afsluiten samen met een collega.
Gister was ik lekker dagje vrij en was vroeg wakker dus lekker eerst even boodschapjes gedaan, daarna wat schoon gemaakt en toen ook nog wat voor school gedaan. En nog twee afleveringen van Modern family gekeken! Toen had ik om half 4 een afspraak met mijn lerares van Stenden in de bar van het hotel. Maar omdat het mooi weer was zijn we verhuisd naar het dak terras. Lekker even gekletst, in het Nederlands, over hoe het ging, over hoe ik het vond gaan en wat ik nog verwachte. Dus wel aangegeven dat ik wel om mijn strepen moet staan wat betreft pauzes etc maar dat ik het verder wel erg leuk vond. Ook aangegeven dat ik al geprobeerd had mijn planning een beetje te wijzigen omdat ik wel meer wil leren. En dat begreep ze ook en toen vroeg ze wat ik dan zou willen. En toen aangegeven dat ik wist dat er in september een stagaire bij de events department weg gaat en dat ik dat best eens zou willen proberen. Dat leek haar een super goed idee, een goede uitbreiding van min stage maar ook een mooie ingang voor haar om andere studenten op die afdeling te krijgen want die wordt steeds populairder. Ook vroeg ze nog even of ik het fysiek ook allemaal aan kon, dus wel aangegeven dat ik een shake neem extra maar dat het verder goed gaat.
Toen was het tijd om ook met mijn supervisor te spreken dus naar beneden naar zijn kantoortje gelopen wat ik vorige week met hem had afgesproken ter herinnering want had hem al 4 weken terug ofzo gemaild over de afspraak. Maar helaas was hij er niet, hij was vrij want hij had zaterdag gewerkt!!! Daar baalde ik wel echt van!! Want was heel nieuwsgierig naar wat hij te zeggen had over mij, qua feedback etc. Maar nu natuurlijk ook om samen met mijn lerares over mijn planning te praten!! Maar nee het hotel kon hem ook niet bereiken dus ging dat helaas niet door. Gelukkig vond mijn lerares het niet heel erg en zei ze dat ze hem morgen wel zou bellen, want ze kon vandaag ook niet meer want ze ging al vroeg weer weg naar Parijs naar de studenten daar. Dus toen stelde ze voor om even wat te drinken in de bar en daarna iemand van de human resources department te vragen om te praten over de planning. Dus lekker even wat gedronken en toen kwamen er nog een paar van mijn collegas langs die haar vertelden dat ik zo goed werkte, zo gemotiveerd was etc. Wat natuurlijk altijd leuk is om te horen, dus dat was wel super lief van ze!! Daarna heb ik iemand van de HR department opgehaald en hebben we daarmee over mijn planning gepraat die begreep gelukkig dat ik meer wou leren en zou ook gaan kijken wat er mogelijk was. Want elke afdeling heeft een budget voor stagaires. En eerst moest mijn supervisor het ook goed keuren dat hij dan de laatste maanden één persoon minder heeft in zijn department. Dus allemaal nog maar even afwachten maar hoop dat het lukt.
Na al het officiële in mijn lerares haar huur autootje gestapt en naar Monaco gereden waar nog een studente van Stenden zit. Ben ik daar meteen ook geweest en heb ik het hotel kunnen bekijken waar zij in werkt. Daarna naar de haven gelopen waar we heerlijk hebben gegeten in een Italiaans restaurant met uitzicht op haven en de bergen. Was erg gezellig en aan het eind heeft mijn lerares mij weer thuis gebracht en nog maar weer verzekerd dat het niet erg was dat ze mijn supervisor niet had gesproken en dat ze hem wel zou bellen en vragen naar de planning en feedback.
Vandaag niet heel veel plannen behalve vanavond naar Franse les en dan morgen weer aan het werk.
Daar bijna Koninginnedag en mei vakantie, geniet ervan!!
Dikke tupke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Stage in Nice

Stage in Nice in hotel Radisson Blu

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Weer terug!!

13 November 2012

Laatste weekje aangebroken

04 November 2012

Roadtrip 3 Milaan

29 Oktober 2012

Etentjes en kunstijschaatswedstrijd

22 Oktober 2012

Nog 4 weekjes!
Jente

Zoals de meesten denk ik wel weten ga ik vanaf 3 februari voor 10 maanden naar Nice!

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 33214

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 10 December 2012

Stage in Nice

Landen bezocht: