Verhuizen! - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu Verhuizen! - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu

Verhuizen!

Door: Jentevdmei

Blijf op de hoogte en volg Jente

09 Juli 2012 | Frankrijk, Nice

Jaja het is echt waar ik ben verhuisd!! Woensdag kreeg ik op t werk van een meisje uit andere appartement te horen dat er waarschijnlijk donderdag een nieuwe jongen zou komen. Maar mijn roommates zwegen dus had nog goede hoop. Totdat helaas op donderdag mijn ene roommate mij om 18.00, toen ik net klaar was met werk, vertellen dat er nieuwe jongen kwam en dat mijn andere roommate daarover sms had verstuurt. Dus ik mijn sms lezen. Stond heel leuk in dat ze maar vonden dat ik die avond nog maar moest verhuizen vanwege dat de nieuwe jongen kwam. Ik natuurlijk helemaal niet mee eens en ergens ook best wel beetje overstuur. Want had zo geen zin in verhuizen en alles pakken, want je verzamelt echt heel wat in 5 maanden en je maakt het je dan toch egt eigen. Dus veel heen en weer gsms (in het frans) dat ik het oneerlijk vond, want was er het langste en zou ook het langste blijven en een van mijn roommates heeft een contract, dus krijgt genoeg geld om een appartement te huren. Maar op het laatst was ik het toch ook wel zo zat dat ik ook geen zin meer had om met hun samen te wonen! Dus maar gezegd dat ik wel zou verhuizen maar wel pas zondag want dan was ik vrij en had ik de tijd om alles te pakken etc. En toen meteen naar bed gegaan. Vrijdag voelde ik me eerst vrij rot en al mijn roommates maar genegeerd. En maar met vrienden gsmst of ze die avond ook lekker uiteten wouden zodat ik niet hele avond in appartement hoefde te zitten. Gelukkig waren ze daar wel voor in, dus vrijdagavond lekker met Chris en Guntaj bij een Thai wezen eten, ik had heerlijke spareribs btw:P En daarna zijn we gezellig met zijn drieen wezen bowlen. Kreeg die avond ook nog een smsje van één roommate dat hij zich toch wel schuldig voelde en dat als ik perse wou blijven we wel een oplossing zouden vinden. Maar ik had daar totaal geen zin meer in. Zaterdag ook weer gewoon lekker gewerkt, restaurant met lunch is nu wel steeds lekker druk. Maar het zwembad nu steeds minder omdat sinds vrijdag de gasten er €18 per persoon voor moeten betalen!! Ja echt te gek voor woorden als je ook al €200 per nacht betaald maar ja daar heb ik verder niks over te zeggen. Toen ik vrijdag klaar was met werk had ik net een berichtje van vriend dat hij ging koken en of ik ook wou mee eten. Natuurlijk ja gezegd. En heerlijk gegeten met Chris en Guntaj, mis Ulla dan wel een beetje want normaal deden we alles met zijn 4en maar met zijn 3e is het ook erg gezellig. Na t eten naar de bios geweest, naar Tor ome with love van Woody Allen. Was wel leuke maar vreemde film. Wel was t goed voor mijn frans, want is wel engelse film maar de helft was italiaans met alleen franse ondertiteling. Maar ging toch best goed en begreep vrij veel!! Na de film nog weer even wat wezen drinken en daarna weer terug. Zondag lekker uitgeslapen tot 10 uur en daarna mijn spullen gepakt en alles heen en weer gesjouwt. Best zwaar, eerst alle trappen af en dan stukje heuvel opwaarts en dat 3 keer. En geen een jongen die even aanboodt om te helpen!! Dus ben blij dat ik niet meer met hun samen woon. Moet nu helaas wel 1 maan een kamer delen, maar ach dat valt vast te overleven! En vanaf 4 augustus heb ik dan weer eigen kamertje. En hopelijk blijft dat dan zo. De meiden zijn erg aardig en kan t met 2 van de 3 erg goed vinden. Dus dat wordt wel gezellig! Na t verhuizen zouden we gaan hiken en we waren er ook helemaal klaar voor maar de bus kwam niet opdagen!! Dus na half uur wachten maar besloten naar t strand gegaan! Ik en Alice hadden alleen helaas geen bikini mee. Dus terwijl de anderen alvast naar strand gingen wij naar t oude centrum voor een bikini. In de eerste beste winkel een bikini gekocht en daarna nog een ijsje en toen heerlijk de zee in geweest! Ben echt beetje over mijn angst voor de zee heen, vind t nu heerlijk! Toen kregen we ineens erg zin in Sushi dus met Alice, Stephanie en Franz naar Sushi restaurant gegaan en lekker gegeten. Daarna was ik toch wel erg moe, want al dat verhuizen zat me toch best wel dwars en was toch best wel vermoeiend.
Owja dan nog even heel erg leuk nieuws!! Ik kreeg donderdag een mailtje van mijn school dat het hotel contact met ze had opgenomen of ze mij we een 11 en 12 maand mochten betalen omdat ze zo tevreden waren!! Das natuurlijk altijd super leuk om te horen. Krijg nu de maanden die ik hier nog zit maandelijks wat extra!! Echt super leuk!!
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte hoe het gaat in het meiden appartement, maar komt vast goed. En anders heb ik al van Alice en Stephanie gehoord dat ik wel bij hun mag slapen. Maar ga er vanuit dat t helemaal goed komt!!
Hoe is het verder daar met iedereen? Vakantie komt nu zeker wel lekker dichtbij! En voor sommigen is het waarschijnlijk al vakantie! Heerlijk, nu alleen het weer nog even meewerken en helemaal perfect! Gun het jullie zo een beetje lekker weer!!
Tot snel!! (hopelijk want heb hier nog niet egt goed internet verbinding!)
Dikke tut
P.S Mijn adres is dus nu weer.
Jente van der Mei
Le Mérope
32 avenue de la Lanterne
06200 Nice

  • 09 Juli 2012 - 10:24

    Bowe:

    Hee sis!

    wat een eikels zeg! maar goed dat je daar vanaf bent!!

    geniet nog lekker
    xx

  • 09 Juli 2012 - 17:08

    Sophie:

    Pff, stomme mannen. Ze snappen er ook gewoon helemaal niets van! Lekker genieten meissie! Je doet het ontzettend goed!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Stage in Nice

Stage in Nice in hotel Radisson Blu

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Weer terug!!

13 November 2012

Laatste weekje aangebroken

04 November 2012

Roadtrip 3 Milaan

29 Oktober 2012

Etentjes en kunstijschaatswedstrijd

22 Oktober 2012

Nog 4 weekjes!
Jente

Zoals de meesten denk ik wel weten ga ik vanaf 3 februari voor 10 maanden naar Nice!

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 33209

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 10 December 2012

Stage in Nice

Landen bezocht: