Vuurwerk competitie - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu Vuurwerk competitie - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu

Vuurwerk competitie

Blijf op de hoogte en volg Jente

23 Juli 2012 | Frankrijk, Nice

Na weer een weekje werken met niet heel veel bijzondere dingen. Wordt al echt gewoonte allemaal. Maar nog maar 1.5 weekje bar en dan toch echt naar t restaurant. Aan de ene kant vind ik t niet erg want vind ander deel van t hotel bekijken ook wel leuk. Maar vind de bar ook nog steeds erg leuk, en ook de collegas zijn erg aardig. En nog een groot voordeel vind ik dat ik veel overdag kan werken en dan savonds leuke dingen doen met anderen. Maar ook dit komt vast allemaal wel goed. Heb mijn rooster nog niet dus das nog afwachten. Verder denken mijn collegas ondertussen dat ik 3 of 4 verschillende vriendjes heb in France omdat ik dan naar Bordeaux ga, dan naar Camarque, dan weer hiking etc. Hihi wel grappig, maar erg lastig dan om in t frans uit te leggen dat t niet zo is:P
Zaterdagavond na t werk in de trein naar Cannes gestapt om daar Stephanie, Franz en een vriendin van Stephanie te ontmoeten voor t vuurwerk die avond. Is hier namelijk een landen vuurwerkcompetitie bezig in Cannes en Monaco. En deze keer was China aan de beurt in Cannes. Hebben eerst heerlijk samen ergens wat gegeten en daarna naar t strand gegaan om een mooi plekje voor t vuurwerk te zoeken. Mooi plekje gevonden en daar heerlijk van t vuurwerk genoten. Echt prachtig hoe de muziek en t vuurwerk samenloopt. Echt zo’n 30 minuten vuurwerk aan een stuk door. Super mooie en wil nu zeker ook nog een keer iets zien in Monaco. Daarna weer met de trein terug naar Nice en omdat ik liever niet alleen naar t appartement wou fietsen of lopen bood Stephanie aan om bij haar en Franz te slapen. Was super gezellig! Hebben ook altijd onderling t grapje dat t mijn ouders zijn omdat t qua leeftijd makkelijk zou kunnen. ’S Ochtends eerst heerlijk ontbeten met vanalles en daarna naar t museum van moderne kunst geweest omdat de vriendin van Stephanie die hier voor weekendje was daar graag heen wou. Blijft een erg mooi museum. Mocht zelfs nog een paar keer voor model spelen, haha. Dit omdat ik een jurkje aanhad met gekleurde strepen die precies paste bij één van de schilderijen. Dus toen ik daarna stond te kijken vroegen een paar mensen of ze wel een foto van mij mochten maken, hihi. Natuurlijk een hele eer, en ook wel erg grappig. Daarna nog lekker over de markt geweest en ijsje gegeten. En toen weer snel terug naar t appartement want er was storm op komst. Beetje nat geregend maar viel gelukkig mee. Lekker nog met mem geskypt, ook al viel internet 100 keer uit. En daarna heerlijk op t balkon boekje gelezen terwijl t stormde! Vandaag schijnt de zon alweer volop. Vanochtend even wasje gedraaid bij de wasserette, blijft ook altijd weer grappig, al die oude vrouwtjes die hele verhalen hebben en die ik nu gewoon kan verstaan, of in elk geval gedeelte. Nu even iedereen op de hoogte houden. En dan echt even wat voor school doen, en daarna met één van mijn roommates denk ik even naar t centrum. Hoor dat daar ook eindelijk mooi weer is!! Gelukkig maar!!
En niet lang meer en dan krijg ik hier visite! Super gezellig!! Bereid maar wel op voor dat er alwel wat kleren etc mee terug moeten, zodat ik hier nog weer even kan shoppen:P
Hele dikke tut en kroep
Jente

  • 25 Juli 2012 - 11:20

    Bowe:

    Heerlijk Big Sis!

    blij om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Stage in Nice

Stage in Nice in hotel Radisson Blu

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Weer terug!!

13 November 2012

Laatste weekje aangebroken

04 November 2012

Roadtrip 3 Milaan

29 Oktober 2012

Etentjes en kunstijschaatswedstrijd

22 Oktober 2012

Nog 4 weekjes!
Jente

Zoals de meesten denk ik wel weten ga ik vanaf 3 februari voor 10 maanden naar Nice!

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 33217

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 10 December 2012

Stage in Nice

Landen bezocht: