Sainte-Marguerite Island - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu Sainte-Marguerite Island - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu

Sainte-Marguerite Island

Blijf op de hoogte en volg Jente

30 Juli 2012 | Frankrijk, Nice

Weer van alles gebeurd deze week. Dinsdag kwam ik op t werk en hoorde ik dat ik nog een maand in de bar mocht blijven!! Dus daar was ik super blij mee!! Helemaal nu iedereen gezellig deze kant op komt, want dan kan ik daar tenminste s avonds lekker mee eten!! Maar vrijdag veranderde dit alweer een beetje, want de restaurant manager had geklaagd want die wou mij daar heen hebben. Gelukkig nam de manager van de bar t voor mij op en nu mag ik nog 2 weken in de bar werken en dan ga k daarna naar t restaurant. Ag is ook wel weer tijd voor een nieuwe uitdaging. En mag altijd mijn collegas en manager van de bar bellen als ik t niet naar mijn zin heb in t restaurant, dus das wel weer super lief om te horen!! Dan aankomende week komt als t goed is iedereen gezellig langs. En vrijdag komt ook Hanneke voor een paar daagjes!! Dus worden twee super leuke weekjes!! Ook staat er alweer een roadtrip gepland met de 4 waar ik vorige keer ook mee ben weg geweest. Ulla komt daarvoor speciaal terug naar Nice vanuit Finland. Dus 26 en 27 augustus gaan we wat meer naar t noorden is de planning om daar de lavendelvelden te bekijken, en hopelijk ook weer ergens te paardrijden, hihi. Nog een ander iets minder zeker uitje in augustus is op 15 augustus, weer verplichte vrije dag voor alle stagaires, het plan is dan om auto te proberen te regelen en een dagje St Tropez te doen. Want met bus en trein is het bijna niet te doen. Dus hopelijk gaat dat ook door.
Vorige week vrijdag avond na t werk gezellig bij Alice thuis met een groep de opening van de Olympische spelen gekeken. Daar voor t eerst amaretto sour gehad, echt heerlijk!! Zeker een aanrader!! Zaterdag moest ik gewoon weer werken, en was t super druk. Eerst begon t al met t ontbijt. Zo is er niemand en zo heb je ineens 13 tafels die allemaal ontbijt willen. Dan hebben ze geen croissants meer in de keuken en moet je dt de gasten vertellen, waardoor die weer korting willen. Na veel gedoe later tog allemaal tevreden klanten. En toen snel alles klaar maken voor de lunch. Was net klaar en toen begon daar de storm ook mee, zelfs extra tafels opgehaald om iedereen te kunnen laten eten. En toen besloot de general manager van t hotel ook nog eens te komen eten en natuurlijk aan een van mijn tafels. Gelukkig ging dat allemaal goed en was ook iedereen weer tevreden na de lunch. S avonds wat wezen drinken in t centrum en daarna nog even gebeld met Heit. Die onderweg waren naar Gasselte om de volgende dag ook echt te beginnen aan de vakantie!
Gister ben ik samen met Chris naar Saint Marguerite Island geweest. Is een eilandje vlak bij de kust van Cannes. Echt super mooi, en nog lekkerder bijna geen mensen te bekennen! Allemaal prachtige kleine strandje, met super de luxe boten die daar voor een dagje liggen. En ook een prachtig bos, met die heerlijke bos geur. Die ik in Nice dan toch wel mis. S avonds zouden we weer naar t vuurwerk, maar dit werd helaas verplaatst vanwege super harde wind.
Weer een lekker weekje gehad, en met ook weer erg veel leuke dingen voor de boeg. Gaat hier dus wel goed! Ook al vindt ik t heerlijk dat ik straks gedeelte van de familie weer zie en kan kniepe.
Dan iets minder hier in Nice zijn de muggen!! Wordt echt aan alle kanten lek gestoken en worden super dikke bulten die verschrikkelijk jeuken! Heb al wel spray gekocht maar helpt tot nu toe niet egt.
Hoop dat daar ook met iedereen alles goed gaat!!

Hele dikke tupke xx
p.s Bedankt voor alle lieve kaartjes!!! Die doen me echt super goed!!

  • 30 Juli 2012 - 18:27

    Hoi Jente :

    Wij gaan

  • 30 Juli 2012 - 18:31

    Tante Peetje:

    Dat klinkt lekker druk en gezellig. Wij gaan niet naar frankrijk, maar Jikkie wel , die is druk met inpakken en afscheid nemen van haar vriendje wietse, vanavond heeft ze nog een filmavondje in ons hok en dan bij tante Alie slapen en morgen om 4 uur op reis. Wij gaan met Tiede komend weekend naar Ameland, en Wisse gaat volgende week naar Terschelling.

    liefs van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Stage in Nice

Stage in Nice in hotel Radisson Blu

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Weer terug!!

13 November 2012

Laatste weekje aangebroken

04 November 2012

Roadtrip 3 Milaan

29 Oktober 2012

Etentjes en kunstijschaatswedstrijd

22 Oktober 2012

Nog 4 weekjes!
Jente

Zoals de meesten denk ik wel weten ga ik vanaf 3 februari voor 10 maanden naar Nice!

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 33216

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 10 December 2012

Stage in Nice

Landen bezocht: