Weekje weer gewoon, zonder familie! - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu Weekje weer gewoon, zonder familie! - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu

Weekje weer gewoon, zonder familie!

Blijf op de hoogte en volg Jente

21 Augustus 2012 | Frankrijk, Nice

Weer een weekje weer gewoon aan t werk nadat iedereen weer in Nederland is en ik hier nog zit. Wel even weer wennen hoor! Had t vooral de eerste dagen vrij zwaar, voelde t net alsof ik hier weer net zat aan t begin van mijn stage. Wol tog nog wol wer efkes jim bedanke! Haw egt super genoten, wie echt een lytste vakansje ek foar mei!
Maar gelukkig helpt werk dan, beetje weer ritme. En natuurlijk ook de vrienden die ik hier al heb gemaakt. Was wel weer een gewoon weekje, lekker gewerkt. Ook al was t hier de afgelopen 4 dagen toch wel heel erg warm. Steeds rond de 35/36 graden en helemaal geen wind. Dan is werken soms toch wel even pittig. Gelukkig heb ik dan super leuke collegas waar ik dan de grootste lol mee heb. Zoals bv bij elkaar ijsblokje in t shirt gooien etc. Dit kon omdat het verder ook niet heel erg druk was de afgelopen week in het restaurant. Ook slapen is dan helaas lastiger, waar ik er tot nu toe geen last van had, heb ik nu de laaste nachten wel last van de hitte. Hopelijk raak ik hier ook weer snel aan gewend.
Vorige week woensdag waren wij als stagiaires vrij vanwege hemelvaart hier mochten wij niet werken. Dus lekker met de twee andere meiden een strand dagje in Cannes gehouden. En daarna nog gezellig wat gedronken in Cannes. En s avonds in t appartement pizza laten bezorgen. Leuk dagje dus, waar ik helemaal aan toe was. Donderdag avond lekker uiteten geweest bij een Afghaansrestaurant, was erg lekker samen met Chris. En vrijdagavond hadden we een feestje in t appartement want een van de jongens ,stagiaire, was 19 geworden die dag. Dus savonds met hele groep op t balkon gezeten en gezellig geklets. (hadden dus soort van eigen dodo:P jammer dat ik die heb gemist!) Daarna gingen veel nog op pad, maar ik en een andere roommate niet want wij moesten de volgende dag weer om 8 uur werken. Dus wij hebben toen gewoon op t balkon nog gezellig een roseetje gedronken. Die zaterdag was t voor t eerst echt zo super warm, en door niet veel slaap was dat toch wel vrij pittig. Ook moesten we die dag alle kussenhoesen van de lounge en stoelen (weer) verwisselen. Want deze week verblijft de baas van Rezidor-group in het hotel. Das dus echt de aller hoogste baas, baas van alle Radissons. Dus waren vooral de managers allemaal erg nerveus. Daarnaast hebben we vanaf zondag tot woensdag ook nog de hele crew van Madonna in het hotel, want die geeft hier vanavond een optreden. Waar ik heen ga samen met een roommate!! T hotel had zoveel gratis kaarten in ik en mijn roommate hebben er een gekregen! Dus dat is natuurlijk super leuk! Hoe t was vertel ik natuurlijk zo snel mogelijk!
Dan is er nog meer leuk nieuws, want Ulla komt donderdag terug voor een weekje vakantie hier. Wat natuurlijk al super gezellig is. Maar we gaan ook nog eens weer op road-trip komend weekend!! Dit keer is het plan om naar Italie te gaan, richting Pisa en Florence! Heb er nu al super veel zin in:D
Verder ben ik af en toe ook nog met school bezig, gaat wel aardig goed voor mijn gevoel. Alleen nog steeds geen goedkeuring helaas van t hotel. Heb die man gemaild, gebeld en persoonlijk gevraagd, maar op bellen n mailen reageert ie niet. En hij is er altijd alleen op donderdag wanneer hij t druk heft vanwege dat er dan feest is die avond! Ach ik maak t nu gewoon en hij moet maar zijn handtekening zetten vind ik!
Hoor dat jullie t daar ook lekker warm hebben! Werd ook wel eens tijd! Geniet er daar nog maar van! En tot over alweer een paar maandjes!
Dikke tupke(L)
P.s Waar ik eerst altijd leuk fotos plaatste is dat nu helaas niet meer zo goed mogelijk, mijn internet is in dit appartement slechter, en doordat de site waarbenjij.nu is veranderd kan ik daar niks meer uploaden. Probeer nu alles op picasa te zetten maar dat duurt even;)

  • 21 Augustus 2012 - 11:36

    Fiona:

    Heeey Jente,

    Wat leuk om al je verhalen te lezen. Echt super wat je allemaal doet naast je werk!
    Heb gehoord dat je ons pakketje hebt ontvangen! Deze keer is het dus wel goed gegaan ;-)
    Hakim en ik hebben nog even vakantie. We zijn vorige week een paar dagen naar Schiermonnikoog geweest waar Johan en Wietske een week zaten.
    Morgen gaan we nog een paar dagen richting Rotterdam.

    Veel plezier daar nog en maak er nog een paar leuke maanden van!

    Groetjes Hakim en Fiona

  • 21 Augustus 2012 - 19:03

    Sophie:

    Pff, jij met al je uitstapjes! Wou dat ik dat ook kon zeggen. Nou ja, ik gebruik mijn boot als uitstapje ;) Blij om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt! En anders mag je altijd langskomen hoor :)

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Stage in Nice

Stage in Nice in hotel Radisson Blu

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Weer terug!!

13 November 2012

Laatste weekje aangebroken

04 November 2012

Roadtrip 3 Milaan

29 Oktober 2012

Etentjes en kunstijschaatswedstrijd

22 Oktober 2012

Nog 4 weekjes!
Jente

Zoals de meesten denk ik wel weten ga ik vanaf 3 februari voor 10 maanden naar Nice!

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 33212

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 10 December 2012

Stage in Nice

Landen bezocht: