LMFAO en Madonna - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu LMFAO en Madonna - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Jente Mei - WaarBenJij.nu

LMFAO en Madonna

Blijf op de hoogte en volg Jente

22 Augustus 2012 | Frankrijk, Nice

Even een klein stukje om te laten weten hoe t was gister!
Ten eerste had ik eerst smiddags heerlijk geluncht bij Stephanie en Franz die hadden gekookt. Echt heerlijk. Ook meteen even beetje route uitstippelen voor onze roadtrip die zaterdag begint!! En toen s avonds dus naar Madonna! Zou eerst alleen samen met Beatrice, roommate. Maar ook één van de jongens had een kaartje gekregen. Dus ook hij ging mee samen met zijn neef. Eerst wachten op de bus om daar te komen, kwamen er eerst al 3 volle bussen langs waar we niet meer mee konden. Gelukkig kwam er daarna een bus waar we ons nog net bij konden persen. Eenmaal daar natuurlijk eerst even rondgekeken en fotos gemaakt. En toen maar plekje opgezocht. Wouden niet te veel vooraan, want hadden geen zin geplet te worden en was al warm genoeg. Toen begon t wachten. Maar exact om 20.00 begon LMFAO die het voorprogramma waren. Ik wist niet heel erg goed wie ze waren, sorry mensen:P Maar ze schijnen erg populair te zijn! Was ook echt een super leuk en grappig optreden! Echt super leuk om te zien. Daarna moesten we natuurlijk weer wachten want podium moest worden verbouwd etc. In deze pauze gingen er toch ook al wel redelijk wat mensen weg, die echt speciaal voor LMFAO waren gekomen, zo ook de jongens! Maar wij wouden natuurlijk Madonna wel even zien. Ze had dan ook een spectaculaire optreden, en weet wel echt wat ze moet doen. Helaas kon ik lang niet al de liedjes, maar de show die ze ervan maakte was erg leuk! En ben zeker blij dat ik heen ben gegaan en dat ik uberhaupt kaartjes had. Tussen door ook nog Jean-Paul Gaultier gezien, kan ik ook maar weer zeggen dat ik die gezien heb! En na de tijd was het weer proppen in de bus terug. Maar was zeer geslaagde avond! Nu zo weer aan t werk.
Mag t misschien niet zeggen, maar lijk ondertussen beetje op een erg oude vrouw! Neem overal zakdoekjes ofzo mee naartoe deze dagen omdat het zo warm is! En het zweet me dus elke keer overal bijlangs loopt!! Maar ach mag niet klagen! Kan erger!
Hopelijk is daar ook alles goed!
Dikke tupke (L)

  • 22 Augustus 2012 - 11:25

    Liesbeth:

    Hoi Jente,
    Jeetje wat maak jij wat mee..
    Net lekker je familie kunnen "kniepen"en nu OP voor het laatste stukje.
    Ik heb veel bewondering voor de manier waarop je jezelf steeds weer oplaadt om er een geweldige stage van te maken.
    Je hebt zoveel nieuwe vrienden om je heen en onderneemt de leukste dingen met hen.
    Je kan trots op jezelf zijn meid.
    Maak er nog maar wat leuks van in de laatste weken,
    groetsjes fan Jan en Liesbeth
    Agnes Marrit en Frauke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Stage in Nice

Stage in Nice in hotel Radisson Blu

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Weer terug!!

13 November 2012

Laatste weekje aangebroken

04 November 2012

Roadtrip 3 Milaan

29 Oktober 2012

Etentjes en kunstijschaatswedstrijd

22 Oktober 2012

Nog 4 weekjes!
Jente

Zoals de meesten denk ik wel weten ga ik vanaf 3 februari voor 10 maanden naar Nice!

Actief sinds 20 Jan. 2012
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 33209

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 10 December 2012

Stage in Nice

Landen bezocht: